tiistai 8. marraskuuta 2011

ny pikku G on savuton todellakin

helllllooouuuu musiiiiid
omg saate aru ma empsile 2pakkki suitsu seees:D nagu whaaaat , :D praegu tahaks ka rämedalt suitsu saada aga ple :S::S ja mdea meil empsiga tüli ka mdea isegi millest
mdu mul suht norm, koolis se nädal ma ple käind, ple jaksand minnna, homme ka ei lähe ma arvan
haha me muide hakkasime ristoga KÄIMA , hahaha ta niii chill musimul :D
omg, ss ma SÕIMASIN elina läbi, vnoh tglt se ei olnd sõimamine, ma rääkisin tõtt lslt :D
aga teate mis? mulle hakkas JB meeldima?:OOOOOOOOOOOOOOOO what eksole , see nii haige lslt
ta see laul mistletoe ón niihea lslt :D omgomg , ta ise ilus ka suht :D
aga dvjjjj
ma lisan mõned pildid ja kaks laul ja olen nsm chilll
tsau muskad





















ilus sein mul toas jh :P
niiiiiiiiiiiiihea
haha no midaaaa :D

a dvj, tsaumsuuuuuud(L)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti